Många planer, dålig planering...

Idag hade vi tänkt göra klart gästrummet, måla köksbordet och tre stolar. Så vi åkte för att köpa färg, men det var inget öppet :) Vi hade inte haft en tanke på att det faktiskt var som Söndag idag... Jonas enda spellediga helg. Men men så går det när man inte planerar!!
Jag skulle ha färgat håret med, men frisörerna var också stängda så det fanns ingen färg att köpa till håret heller..
Vi har fått upp lite spotlights över köksbänken alla fall och det blev bra! Nu börjar det banne mig bli slut på fix o trix och det börjar bli klart här hemma! Lovely!
Karin från klassen och jag var o kikade på Villa Vanilj häromdagen och jag fick med mig en underbar ljusstake hem, samt lite annat smått o gott som jag ska dona med i morrn! Man kan inte ha för många ljusstakar o lyktor nu på hösten tycker jag!
Ikväll har vi tänt ljusslyktan utanför dörren också, och marshaller på plattorna på tomten, myspys!
Jonas har fått känna bebisen sparka nu med, den har varit lite blyg innan och alltid slutat såfort han ska känna! Nu sparkar den verkligen hårt, och så att det syns tydligt utanpå magen med! Sötisen där!

Tvååringen to be sover som en stock nu och Jonas lagar fläskfilé med vitlökssås o klyftpotatis som vi ska avnjta snart. Med lite pommac, till det blir det en film han har valt, I love you man heter den. Hoppas den är bra!

En trevlig halloween önskar jag er, och glöm inte att tända ljusen och skänka en tanke till de nära ni har i himlen! Det är ju faktiskt dom vi ska hedra en dag som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0