Nerverna på helspänn!

Inatt har det inte blivit många timmars sömn, jag har varit alldeles för nervös! Idag börjar praktiken! Ska iväg snart! Ska man vara såhär nervös? :)
Neo sitter här o leker en ny lek han kom på igår, mamma pappa barn, med sina nallar :) så himlade söt!

Ett annat bestyr som hör till natten är det här med blöjor! Ska man behöva gå upp o byta på honom en gång per natt? Annars är han blöt när han vaknar, alla fall två gånger/vecka. Köpte sånna där tejpblöjor häromdan o skulle prova dom då, för dom sägs vara bättre, men det visar sig vara bökit värre. För när ja tagit på honom en sån då säger han att han ska kissa eller bajsa innan han lägger sig, då får man av med den och så är den förbrukad, tejpen funkar ju sisådär om man sätter på den igen. Och sen tycker ja dom sitter lite halvtaskit.. Är det nån som har någe tips på bra "nattblöjor"-Varför finns det inte såsom till pensionärerna? speciella nattblöjor?? :) Det vore nått d pampers!

Det var allt för mig, dags att åka o lämna Neo hos Barbro, vilket också känns menlöst för 1.5 timmar :) Men men!
Håll alla tummar ni har för mig nu!


Kommentarer
Postat av: J

Ta med dig underlägg från jobbet att ha i sängen istället samtidigt som du provar att få honom blöjfri på natten. Då behöver du inte tvätta lakan mm varje gång det händer en olycka.

2009-10-06 @ 16:39:12
URL: http://mammajosefine.blogg.se/
Postat av: Frida

Pampers blöjor suger tycker jag! Rent ut sagt. De känns sååå jäkla blöta när Signe har använt dom, så vi använder bara Libero nu för tiden. Tycker pampers är så himla sladdriga. Signe kissar också jättemycket om nätterna, jag har köpt blöja i stl 6 från libero nu som hon har som nattblöja. Använder bara sånna med tejp på natten, har fått för mig att de är bättre. Men Pampers Babydry tycker jag är jättedåliga!

2009-10-07 @ 20:28:50
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0