Omtänksam!

Kvällen lider mot sitt slut, för andra har den säkert bara börjat :) Neo har somnat, jag e duschad. Snart ska vi äta lite god glass o se lite av Idol, sen måste ja nog lägga mig!
När jag stod i duschen kom Neo o knackade på duschkabinen med en handduk i handen och sa Tack :) Då sa jag att ja ropar när jag e klar så kan du få komma med den igen, sagt och gjort. Och han sken upp som en sol när han fick hjälpa till. Sedan sa han natt natt och jag älskar dig och gick upp med pappa till sängen! Finns inget som gör mig lyckligare än min lilla familj!

Allt från mig, kommer lite bilder snart... Sov gott!


Kommentarer
Postat av: hanna

gud så underbart! Söt han är! puss ha en bra helg

2009-10-10 @ 08:44:24
URL: http://hkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0