Söndag, vilodag!

Helgen avklarad, Lördagen på ambulansen var helt fantastisk! Kunde inte heller haft en bättre handledare! Tiden bara flög iväg, och det blev ändå lite drygt 10 timmar :)
Idag har jag varit på avdelningen igen.. Kom hem och gick faktiskt och la mig på eftermiddan, Jonas och Neo åkte o kollade på innebandy. Det har nog inte hänt på flera år att jag lagt mig för att sova mitt på dagen faktiskt, trots att man har smått :)
Nu på kvällen har vi suttit o klurat lite vad vi ska göra med det "sista rummet" Vi har ju som ett rum till övers :) eller två egentligen. Och jag tror vi kommit fram till att göra det till gästrum, vi har nog enats o tapet också! Nya garderober ska inhandlas dit med! Ja det kommer att bli kanon!!

Bjuder på lite bilder, känner mig slut efter helgens äventyr :)

Underbara pappa & son!



Neo hade tydligen inte tid att gå på pottan i badrummet när det var bolibompa, han sprang o hämtade den och hittade en annan plats :)





Såhär slocknar Neo var kväll när vällingen e slut :)



Apropå sömn, ack vad Neo pratar i sömnen, jag är ju upp på toa X antal gånger per natt, och väldigt ofta surrar han på där inne i sitt rum. Häromkvällen ble vi hemskt full i skratt, då drog han en hel lång mening och svarade på det ja sa :) Fast än att han sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0