Tandsingar!

Tandläkarbesöket igår hade gått bra, fastän Neo hade väl inte riktigt velat gapa på en gång sa pappa :) Men tandsköterskan hade sett det hon skulle och det såg bra ut, 16 tänder har han. Kindtänderna kvar, hur dom ska få plats? Tycker det verkar så fullt i hans lilla mun :)
Hoppas han får lika starka tänder som mig, jag har aldrig haft ett hål. MEN det kanske kommer så ja ska väl inte säga för mycket! Jag har faktiskt även mjölktänder kvar, jajamen mjölktänder- 2 styckna tillomed!

Idag är vi trötta! Neo har vaknat fyra gånger inatt? Undrar just vad det är som spökar??? Eller så var det väl bara så, men trött är jag alla fall! Vaknade två gånger av sendrag i benet också ha ha ha, som en gammal tant känns d som! :) Jag skrek aaaaj aj aj aj hjälp :) Jonas trodde ja skulle föda sa han, stackarn! Det släppte liksom aldrig, men som tur e så fixade Jonas det så det släppte. Ja tänkte på en sak, tänk om man skulle få sådär när man sitter o kör bil? Vad sjutton skulle man göra då???

Nog om det, nu är det dags att göra oss klar för dagmamman, och jag ska jobba kväll på fyran, nu är det bara ikväll och i morgon kvar, rapportskrivning på Torsdag och slutseminarie på Fredag, sen väntas en lugn November månad i skolan sägs det. Det gillar vi nu! :)


Kommentarer
Postat av: J

Fy vad fuskigt! Inte nog med att jag har 6 veckor kvar, så ska jag även göra en svår uppgift från skolan samtidigt!!! =(((

2009-10-28 @ 06:11:48
URL: http://mammajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0