Trött familj!

Fredag i morrn! Och det känns i hela kroppen! Vi är trötta alla tre! Neo grät i morse när jag tog upp honom innan vi skulle åka till dagmamman, han slängde tillbaka snutten och Bosse i sängen o försökte klättra ner igen! Då gör det ont i mammahjärtat! I morrn ska vi också upp, men inte lika tidigt tack och lov!
Det har varit en spännande vecka, jag var på dagkirurgin i Onsdags, fick sätta lite PVK och vara med på en operation, idag har ja varit på "min" avdelning igen och i morrn ska jag sitta med på rådgivningen! Det tror jag kommer bli väldigt intressant faktiskt! Det ser jag fram emot!
Sen är det äntligen helg!!! Vi ska nog åka på Ikea på Lördag, det tycks vara den enda helgen som passar, och vi som ska skriva rapport på Lördag med, vi får se om Jonas får åka själv med lillebror och svägerskan dit kanske...
Annars har d nog inte hänt så mycket, man hinner ju inte med :) Jag undrar hur man kunde klaga när en var mammaledig och bara EN jobbade, då hade man ju hur mycket tid som helst, annat är det när båda jobbar. Men om en vecka är det dags för skolan igen och då lugnar det ner sig!
Bara jag har haft min kliniska examination så kan ja slappna av lite tror jag! Detta kommer att ske 2:a November om ja inte minns fel...

Veckorna rinner som sagt iväg, nu är jag i vecka 22. Känns jätteskumt!!! Jonas har inte kännt bebisen sparka än heller, varje gång och då menar ja varje gång han ska känna så slutar den :)
Jag ska lägga in en bild sen nån dag på vårt underbara skåp vi köpte häromdagen, Jonas har målat det och slipat det lite i kanterna så det ser lagom "nött" ut. Jag är så imponerad av honom! Det blev verkligen underbart fint!!!

En annan sak jag undrat lite över är vad min pappa gör när han är nere på kyrkomöte, men nu vet jag :)
http://www.dn.se/nyheter/sverige/kyrkomotet-oppnade-for-homovigslar-1.979744
Hurra! Varför skall inte två med samma kön få gifta sig?? Dom är väl lika kära som alla oss andra???? Bra där pappa :)

Det var allt för mig, nu skall skrutten nattas och mamma med tror jag! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0