Vill... vill, bara vill!

Klockan är nu strax efter sju, och jag är helt slut! Och då hade vi ändå sovmorgon idag! Kollade mitt blodtryck häromdagen och det är inte alls vad det borde, inte ens i närheten! På tok för lågt! Detta resulterar i trötthet, yrsel, och ibland också faktiskt andnöd- Vilket jag inte vet om det beror på trycket, men enligt BM så gör det d... Det är fruktansvärt obehagligt. När jag la mig häromkvällen var ja så trött, ja somnade på engång, men minns att ja tänkte: Nu svimmar jag. Fy! Hoppas det vänder snart!
Jag vill bara kunna känna mig någorlunda pigg, orka allt jag vill och känna mig allert med min son! Men hur ska det gå till? Man är ju ingen maskin heller! Det känns ändå bra att vi fått dagen tillsmammans bara han o jag! Lekt o busat och haft hundbesök :)

Ja ja, det var några tankar... Blir nog sängen snart, hur trist det än må vara!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0