Dagen i bilder!

Neo o jag tog oss en promenad till mormor när Jonas åkte o jobbade, och han fick åka buss hem. Gissa om det gillades!
I morrn bär det av till Gävle tidigt tidigt, Charlotte o ja ska gå härifrån runt 06.40. Hua, tacka vet jag helgerna! Det är tur det inte är så ofta!
Känner mig fortfarande mör och har ont i halsen, ingen feber dock! Om det bara kunde få bryta ut då så att det kunde gå över snabbare?

Neo gillar INTE att vara kladdig om händerna, såhär satt han hela vägen till mormor nästan för han hade banan på fingrarna



Såhär glad blir ja när jag får åka buss! Kvittot håller han som det vore en miljon!



Äntligen fått upp några krokar i hallen, dessa från Villa Vanilj!


Kommentarer
Postat av: hanna

sötaste leendet o himla fina krokar!! Jag vill se flera bilder=) puss ha en bra dag!!

2009-09-15 @ 07:35:09
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: Frida

Jag satte på trollmors visa på repeat en gång, men kom på att det kanske inte var en sån bra idé att vänja henne med att somna med musik, då blir det kanske problem när vi åker bort eller så... Jag minns att när jag var liten lyssnade jag på band med ett häfte/bok till :) Fast då var jag lite större. Vi får se. Nåt måste ju göra känner jag :)

2009-09-15 @ 15:28:39
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: vickan

Vilken sötnos ni har =) Hoppas allt är bra. Kram

2009-09-18 @ 11:33:04
URL: http://tolaviktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0