Datavirus!

Viruset verkar vara som bortblåst! Tack och lov, fick lite tips igår angående virusprogram. Antingen var det dom som hjälpte eller så har Jonas fixat det idag, vi hinner ju knappt prata dessa veckorna heller. För då han är på jobbet så har han fullt upp och när jag är i skolan på dagarna har jag fullt upp.
Men nu är jag "Ledig" tills på måndag alla fall, jag funderar om jag ska sitta hemma och skriva eller om ja åker till skolan. Risken finns ju att det inte blir så mycket gjort om ja ska sitta hemma o skriva då Neo ska sitta och kolla på bussar och bilder på Makka Pakka så fort jag sätter mig vid datorn, då kommer han springandes, En annan buss, eller en annan Makka Pakka säger han då, han menar att han vill se flera stycken tror jag :) Sötsnöret där!

Ikväll ska jag ha en lugn kväll tänkte jag, har köpt lite gott och ska se en Wallander film. Har flyttat upp allas sängar till övervåningen nu alla fall, så nu kan vårt sovrum och datarum bli klart också. Frågan är bara NÄR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0