Dubbla budskap!

Jag har i två dagar nu kikat på förlossningskliniken på fyran, för det första så kommer ja nu ihåg hur frukansvärt ont det gör men också hur mäktigt det var! Jag ska erkänna att jag börjat få lite smått panik inför en förlossning nu!
Samtidigt så har det fått mig att inse att det är verkligen det jag vill göra i framtiden, så nu känns skolan ännu bättre, omän det vi gör nu känns lite trist...
Det var lite kvällsdrabbel från mig, nu väntar sängen. Skola i morrn med! Detta är första veckan Neo har varit hos dagmamman varje dag tror jag! :) Men han trivs så det känns bara bra!

Neo har kört vagnen själv halvvägs till dagmamman i veckan, vilken lycka det är för honom! :)





Hos dagmamman!






Kommentarer
Postat av: Frida

Ser att Viktor går hos samma dagmamma!

2009-09-24 @ 22:28:08
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0