Dumma dumma!

Kvällsvecka för Jonas igen! Inte bra, vi hinner inte med nått i huset dessa veckor, för vi avlöser ju varandra här hemma. När ja kommer hem från skolan då åker han! Det känns ändå rätt att han valde att ha det såhär, det är för Neos skull. Han är hemma varannan vecka, och även om han trivs kanon hos dagmamman så är det nog mysigast att vara med mamma o pappa :) tror vi alla fall ha ha!
Ringde min far nyss, tänkte att han skulle få komma över och hjälpa mig bära upp sängarna till övervåningen där dom skall vara, då var han givetvis i Uppsala då! En annan dag får det bli. Jag trotsar min onda rygg för detta måste göras nu om det nånsin skall kunna bli klart!
Har suttit på skolan idag och skrivit rapport, vi var mycket effektiva jag och Magdalena, vi fick nog ihop det mesta så nu återstår det bara att sätta ihop allting :) Rapporter i all ära, men nu när jag har tre framför mig inom loppet av tre veckor så är det nästan så att ja längtar tillbaka till anatomin och all korvstoppning som det innebar!

Neo går runt och säger mamma, acka backa. Han vill se på Macka Packa, MEN dom har slutat sända det vid halv sex som det brukade gå förut, är det nån därute som vet när det sänds?

Just nu sitter Neo på pottan, han vill vara ifred och ha stängd dörr numera så då sitter ja här :) Han brukar ropa på mig när han e klar. Och säga kiss eller bap.

Allt för nu...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet!! Helt bedrövligt! Att de slutat sända I drömmarnas trädgård på eftermiddan! Signe säger också, Titta Makka Pakka! Stackars barn :) Det sänds klockan 6 (!) på morgonen och halv ett på dagen. Bedrövliga tider!

2009-09-02 @ 07:59:38
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0