Grubbel trubbel!

Hemma igen efter en lång dag på skolan! lära sig nya saker nonstop från 08.30-16.00 tar på krafterna. Allra helst om man har huvudvärk, jag vaknade i natt av att huvudet dunkade, så har det hållt på fram till 16.30 cirka usch vad slut man blir av det!
Vi hade en jättebra dag i skolan alla fall, vi fick ställa diagnos på vårt pat. fall, sätta pvk, ta venprover, blanda dropp, sätta sond, ge injektioner mm. Ja ni förstår kanske att huvudet tagit semester nu!

Kallt har det blivit med, jag hörde att det snöade i Åre med, det är ju faktiskt inte så jättelångt härifrån. Det går verkligen fort! Jag måste ner på stan i morgon och handla vinterskor åt skrutten har inte hunnit med det, annars är det mesta fixat, handskar, vintermössa, varma tröjor, overall- som han fick av farmor :) Tänk vad snälla dom är! Det var bussar på den med så jag tror att Neo kommer älska den! :)

Är det nån som har någe bra tips på vinterskor som är lätta att ta på, står emot kyla o väta så hojta till! Så kan ja tipsa er om Reimas overaller, dom är kanon! Vi hade en sån i fjol och det är en sån han fått nu mer, jag upplevde aldrig att Neo var varken kall eller blöt under hela förra vintern. Och då var det ändå väldigt kallt under vissa perioder!

Nä nu ska jag gå o kramas med Neo och röja undan middagen innan det är dags för badning o läggning, efter det är det min myskväll, ja ska se alla serier och dra en varm filt över mig! Tänker tillåta mig själv slumra till på soffan också tror jag! Städning får vänta, så d så! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har sett ett par jättebra stövlar på Coop som jag själv tänker köpa till Theo. Det är Kavat, finns både med knäppning och som stövel den sistnämnda verkar hemkst praktiskt, lätt för barnen och ta på sig själva :) Varma och sköna är dom också, Theo hade ett par i vintras.

2009-09-30 @ 18:20:50
URL: http://liinadahlof.blogg.se/
Postat av: Malin

Kavat Defender ska vara bra har jag hört, sånna fick Truls iallafall så det är bara att hoppas att dom är bra :)

2009-09-30 @ 19:03:03
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
Postat av: sofie

Viking har stabila varma o enkla att sätta på skor :=)

2009-10-01 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0