Hårfärg

Efter att ja träffat Pia igår på stan o pratat hårfärg så väcktes tanken ännu mer på att ja måste göra nått nytt nu! Hon o ja brukar ha samma bestyr med håret, blond, mörk,blond, mörk :)
Och eftersom ja absolut inte kan bestämma om jag vill ha riktigt mörkt eller ha kvar det ljusa, jag är ju ljus i naturen (läs råttfärgad). Så kanske jag skulle ta någontin mitt emellan?

Nånting sånt? Vad tror ni om det? Jag är som vanligt på hösten sugen på lugg med, men det måste ja försöka stoppa :) det tar sån tid innan man lyckas spara ut den samt att man måste klippa den hela tiden för att det ska se bra ut!





Kommentarer
Postat av: hanna

jag har färgat brunt nu men sparade några slingor av min naturliga färg.. jag blev nöjd=) hihi puss

2009-09-27 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0