Kan det vara möjligt...

Klockan är nu 17.34 och för mig känns det som det skulle vara midnatt, minst!! Jag trodde tröttheten hade gått över, men det verkar som den är tillbaka. Det spelar ingen roll om ja sover 8-10 timmar/natt så är jag så trött så trött runt 15. Jag kanske ska be barnmorskan kolla mitt hb när vi ska på UL. Det är nästan värt att må illa som ja gör av järntabletter bara ja blir lite piggare!!!
Jonas är på träning, jag trodde dom tränade vid åtta, men nix. Så det blir jag som får sköta allt ikväll med! Tandborstningen är verkligen en kamp här hemma! Det är så att ja gruvar mig varje gång! Vad sjutton gör man?? Man måste ju verkligen borsta tänderna!!! Någon som har nå tips att komma med? Det är tur att läggningen är smärtfri, det är bara att lägga honom i sin säng så säger han natt natt mamma o somnar.

I övrigt händer det inte så mycket, borde möblera sovrummet ikväll, men ja vill bara lägga mig så snart jag bara kan!
Jossan åker till London i morrn, ja önskar att ja skulle följa med!!! Underbart det hade varit att komma bort några dagar!!

Näe nu ska ja gå o kramas med min skrutt!

VI




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, det där med tandborstningen kan ju vara lite kruxigt. Och jag som trodde det skulle bli bättre med tiden! Simon tycker om sin tandborste och borstar gärna själv, men det blir ju inte riktigt gjort så man måste ju hjälpa till, men det vill han INTE! Håller ögonen öppna får att se om du får några bra tips :)



Kommer vekligen ihåg hur det var att vara sådär trött! Det spelar ingen som helst roll hur mycket man sover! Hoppas det blir bättre snart! Ät järnrik mat och c-vitamin! C-vitaminen hjälper kroppen att ta upp järnet, men det vet du säkert redan :)

2009-09-21 @ 18:29:46
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad tränar Jonas ikväll? Inte innebandy får jag hoppas, för Per ligger på soffan och sover :)



Signe gillar inte heller tandborstning längre. Ibland går det bra, och då låtsas vi att vi borstar makka pakka, iggle piggle och de andras tänder :)

2009-09-21 @ 21:36:00
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa jag tänkte just säga det att man kan väl berätta en saga under tiden, som har me alla tänder o göra... men jag är ju ingen mamma så jag vet ju inte så bra än=) hehe

hoppas det löser sej me tröttheten! Är man mkt tröttare när man är gravid? vilken period är den värsta?? puss på dej!

2009-09-22 @ 17:51:31
URL: http://hkarolina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0