Lilla mirakel!

Nu har vi sett vårt lilla mirakel! Låg och sprattlade med armar o ben! Det var en riktig linslus sa bm. Ville visa upp sig lite :)
Allt såg jättebra ut sa hon och det var bara en.... Puuuhh :) Nu känns allt mer verkligt, att Neo faktiskt ska bli storebror, våran lillkille! När vi var där inne o gjorde UL kände jag utan tvekan en spark också! Det var kanske för att barnmorskan buffade lite på den som ja kände! Jag längtar tills Jonas också kan känna!



Lilleman ska bli storebror!



Åt lilla grynet



Det är med total lycka vi lägger oss ikväll!

Magdalena och jag skickade in rapporten idag med! Så nu är det lite lugnare på pluggfronten med! Om alla dagar vore som denna!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad mysigt! Ja, man ser verkligen hur den suger på tummen! :)

2009-09-08 @ 20:11:32
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundin

Men vilken fin bild!!!Snart är det min tur att få se min lilla där inne!!Kram

2009-09-09 @ 09:05:53
Postat av: Anonym

va kul att få se ul-bilden!! hoppas ni hat en bra 090909, att ni hann me allt! ses på tisd om inte före! kram magdalena

2009-09-09 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0