Lördag

Sådär ja, helg igen! :) Veckorna går så fort! Blir inte många knop gjorda här hemma i helgen heller! Körde Jonas med bröder till hans lillebrors (Neos gudfars) svensexa i morse, och där blir dom till i natt, antar att formen i morgon inte är att föredra heller. Men jag får ta tag i lite! Hallen måste bli klar i helgen, och så ska ja påbörja målning av lister i vårt sovrum, kanske tom. hinner med att måla väggarna, får se!
Neo och jag har tillbringat dagen på stan, och hos mormor och morfar. Vi tog en promenad in till stan från dom. Det gick kanonbra på ditvägen, och på stan var han jätteduktig och höll oss i handen och smet inte :) Men när vi skulle hem blev det ramaskri, han åkte ett litet tåg som går genom stan precis innan vi skulle gå hem. Och där hade han velat åka hela dagen, vi hade ju kunnat tagit ett varv till om det inte vore för att det var en jättekö med människor som väntade på att få åka, det hade nog inte blivit så populärt om vi hade åkt igen är jag rädd.
Allt för nu, stressigt när man ensam hela tiden känns det som :) Matlagning, försöka dona hemma, leka med Neo, laga mat, duscha, natta, städa, tvätta, plugga, ja ni vet :) Nu har vi alla fall lagat lasagne. Neo smakade av allt som vi skulle ha i. Han är nog hemskt hungrig så vi hoppas den blir klar snart! Innan dess ska jag ta tag i lite tvätt som hänger över hela huset!

Hoppas ni får en mysig Lördagkväll! Jag tänkte faktiskt ta och bara slappna av ikväll, eller en liten stund alla fall. Med en film och lite gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0