Måndag!

Helgerna går fort som vanligt och vips är det Måndag igen och tillbaka till verkligheten! Det är Neos hemmavecka denna veckan så han får vara hemma med oss.
Jag har blivit förkyld, har frysit hela natten och vaknade i morse med ont i halsen och blödde näsblod?....
Hade en liten blödning igår med, så jag antar att det är ett tecken från kroppen att VILA! Det var nog inget farligt ialla fall för jag tycker mig har kännt den lilla på morgonen här, det kändes som att Jonas skulle känna det, men det var bara inifrån :)
Nu väntar vi lite besök från Jonas släkt som ska komma förbi o kika på huset innan dom åker tillbaka till Stockholm.
Vigseln vi var på var superfin verkligen! Tjejen som sjöng var suverän, det fälldes en och annan tår, dom såg så lyckliga ut!
Näe nu ropar Neo att han ska på pottan bäst att rusa innan det är försent :()

Kommentarer
Postat av: hanna

Måndagar ju... blä men man får göra det bästa av det!! =) nu har jag lagt ut bilder på bloggen. Ska ta flera sen! puss

2009-09-14 @ 12:55:03
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: cissi

Hej å grattis föresten till bebben i magen, tror jag inte grattat tidigare hmm... Jag ska ha me&i "party" här tisdagen den 22 kl 18,30 du får jätte gärna komma om du vill och kan!

2009-09-14 @ 15:52:26
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0