Torsdag!

Oj vilken lång vecka detta har varit känner jag! Det är nog för att det är mycket som har hänt, skrivit färdigt rapporten, en av tre! Varit på Ultraljud, varit på bröllop, dop.
Och det ja känner nu är trött trött tött, det svider i ögonen varje dag efter klockan 16, jag skulle ärligt talat somna om jag la mig klockan 4 varje dag! Men i vilken fantasivärld fungerar det? Då skulle Neo inte tro att han hade nån mamma nästan!
Neo satt alla fall som ett ljus under dopet och vigseln, och blev väldigt intresserad av att lukta på brudbuketten när min mamma tog den då de skulle byta ringar, och han tyckte att alla skulle lukta :)
Jag förstår mig verkligen inte på föräldrar som är ute flera gånger i veckan och lämnar bort sina barn helg efter helg! Varför skaffar man då barn undrar jag?
I morse hade ja fått sovit hur länge jag ville tror jag om vi inte skulle upp, jag skulle lämna Neo hos dagmamman nio. Men när han då sov när mitt alarm ringde så ringde ja upp henne o sa att vi blir lite sena. Halv tio väckte ja honom :) Jag undrar just hur länge han hade sovit om ja inte väckt honom?
Nu blir det ett varmt bad och sen sängen, så underbart! Jag har börjat drömma hemskt konstiga o obehagliga drömmar, här om natten så drömde ja så obehagligt att tårarna rann när ja vaknade och håret var blött för jag hade gråtit så hemskt i sömnen. Undrar om det har med grav. att göra eller vad är det som händer??

Fundersam över vad prästen säger för någe



Neo lärde sig ett nytt ord som var så sött igår, "Gidasch" Nån som vågar sig på att gissa vad det betyder??

 


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej gumman.. skönt o läsa att allt är bra me er o att UL gick bra! Vi har just tagit bort pappen på golvet nu o det blev kanonsnyggt! Vi blev sååå nöjda! O imorn blir det o möblera lite... Längtar! Ska ha min första dag på praktik imorn så är lite nervös men men det ska väl ordna sej=)

Ta hand om er! Pussar

2009-09-10 @ 23:01:30
URL: http://hkarolina.bloggsida.se
Postat av: sofie

Sant som du säger, men att ha barnvakt för att gå ut är heller inte sämre än att ha barnvalt ofta för diverse andra äreenden som vissa har, sånt kan göra mig tokig :) Men annars håller jag med! Med det inte sagt att jag tycker man ska sluta gå ut för att man får barn :=) Tiden man är med dom är viktig o så länge den är bra o massiv så kan man ju faktiskt göra annat oxå! Puss på dig!

2009-09-11 @ 07:26:14
Postat av: sofie

p.s man ska inte underskatta värdet för barnen att få en nära o fin relation till andra (ex morfar mormor moster), dom förtjänar mer än att bara vara beroende av mamma o pappa :)

2009-09-11 @ 07:30:06
Postat av: Frida

Det har nog med graviditeten att göra! Jag drömmer mycket i vanliga fall, men när jag var gravid med Signe drömde jag sjukt mycket!

2009-09-11 @ 09:50:39
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0