Trött familj!

Idag är det en trött familj här! Jag är uppe, men grabbarna sover som stockar. Klockan är 9 nu och inte ett tecken från dom. Vi ska på bröllop idag, så vi har lite att fixa med, lite småsaker som ska inhandlas och vi ska göra oss klara. Jag får nog åka iväg och påbörja mitt och lämna ett alarm till Jonas tror jag :)
Vi blev bjudna på tacos hos min bror och hans fru igår. Supergott! Alla som känner mig vet att jag skulle kunna äta tacos sju dagar i veckan! Neo somnade i min famn när vi såg idol där, sen vaknade han till när vi skulle åka hem. Därför han är så trött tror jag.

Jag är idag väldigt imponerad utav en klasskompis till mig, halva vår klass har gått ut på första praktiken nu, hon skickade sms igår och talade om vad mycket hon hade fått göra på egen hand redan, och klarat galant! Mycket imponerande! Jag är jättenervös inför praktiken som faktiskt börjar om tre veckor! Skrämmande och mycket spänannde!!! Men ialla fall! Bra jobbat Carola jag är stolt över dig! :)

Nu far ja iväg o donar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0