Världens bästa!!

Usch idag har varit en riktig såndär tröttdag! Jag sov som en kratta i natt för jag har en massa jag har grubblat på, och då kan ja verkligen inte slappna av helt!
Nu känns det bättre, så ja kommer somna som en stock nu efter en dusch! I morrn ska ja plugga hemma, så ja ska inte upp tidigt heller. Så hela familjen får sovmorgon! Sånna här dagar tackar ja gudarna att ja har en sömntuta till son! Även om det vore bra ibland att han ryckte upp oss tidigt :)
Nu är alla fall redovisningen avklarad i skolan, skönt! Det var ett av orosmomenten för mig, jag har inga som helst problem att prata inför klassen om vi har en öppen diskussion, men så fort det kommer till föredrag så tycker ja det känns lite jobbigt! Det är tur att man har underbara klasskompisar som gör det lite lättare! Tack!
Neo kan verkligen få mig att smälta, han har varit helt underbar hela kvällen, det har varit som att umgås med en liten minikompis :) Han förstår verkligen så mycket och är så förståndig för att vara två år. Vi har lagat mat, ätit, badat och myst! Jag uppskattar att vi får lite kvällsmys själva ibland!
Detta åt Neo till middag: Två våfflor, två mackor, en halv falukorvsring sånärsom på två skivor på mackan som ja åt :) samt dussintals vindruvor till efterrätt. Sötisen!
Sen ville han ringa pappa o säga godnatt på jobbet, så han ringde och sa: Natt att Pappa,, Puff hej (Puss hej) Då tror ja pappa blev glad!
Näe nu är det dags för en dusch!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaaw vilken sötnos! Längtar lite till Simon börjar prata nu ju!



Känner igen mig i det där med att hålla föredrag! Precis som dig så har jag inga problem i diskusioner eller om man sitter ner och pratar inför många, men så fortman ställer sig där längst fram så börjar hjärtat bulta.. förstår inte varför?! Men det sitter förmodligen kvar sen grundskolan.



Allt bra med magen? :)

2009-09-29 @ 19:59:19
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0