Andas ut!

Nu är alla papper snart klara och studieuppehållet klart :) Tänk vilken tid det tar med alla papper som skall skickas hit och dit! Och samma blir det väl när jag börjar igen nästa vår, kan ni tänka er? LEDIG till nästa vår? Eller ja ledigt var väl och ta i! Neo har världens trots nu, jag menar verkligen den värsta sorten! Vissa dagar bättre än andra, igår var ingen bra dag! Tänk vad dom kan suga musten ur en? Och när man inte ligger inne med världens bästa nattsömn heller så har man inget vidare tålamod efter sådär två månaders  vakna nätter :)
Nu vaknar Stella en gång på natten och sover faktiskt lite längre än till fem innan hon tycker vi ska kliva upp! Det tar sig! Fast jag skall ju ändå upp en gång per natt och mata, och det tar sin lilla tid! Hon har nöjt sig med bara amning förut på natten men nu ska vill hon ha mera så först skall det ammas och sen skall jag ner och värma på tillägg!
Apropå trotsen! Hur sjutton skall man göra för att dom skall lära sig? Det går kanske inte? :) Gå upp på sitt rum verkar inte funka och då kan jag gå upp med honom tio gånger alltså innan han tillslut inte orkar nått mer och ger sig!
Det är tur att Stella är så snäll som hon är! Hon säger verkligen ingenting, hon sitter snällt i babysitter eller ligger snällt i gymet och bara tittar, helt makalöst! Ett tag funderade vi om hon var döv, för döva barn brukar ju vara sådär har jag hört :) Men det är hon inte ha ha vilka funderingar!
Neo tjatar nu varje dag om att : Åka "eteborg" mamma, för att vi har sagt att om två veckor ska vi åka till Göteborg ha ha kan bli långa två veckor!
Lite tankar från mig, uppdateringarna blir få nu men det kanske bättrar på sig! Det är mycket som håller på och fixas hemma också nu så när kvällen kommer är vi helt slut :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Ja visst är d jobbigt när dom är inne i trots period...jag har försökt allt möjligt m Nattis,sitta på rummet,sagt åt henne på skarpen inte sagt någonting..ibland funkar d å ibland inte.Vi får hoppas att d går över snart...

2010-04-28 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0