Det finns bra dagar...

Och så finns det sånna som idag! Ju närmre helgen kommer dessto tröttare blir jag. Längtar tills på lördag då jag förhoppningsvis får lite hjälp så jag kan ta igen nån timmes sömn!
Neo har haft otroliga trots utbrott här på kvällen, och när sömnen inte har infunnit sig på ett tag, vad är det som sviker? Tålamodet!
Jag blickar framåt, för nu är det nära Göteborgsresan, vilket gör mig glad! Om tre veckor sitter vi i bilen påväg ner! Och vi ska få bevittna Jossan och Johans bröllop och sen umgås med hela familjen/familjerna i Göteborg. Jag skulle rabbla upp för Neo alla vi skulle träffa där nere och insåg att det är en hel skara! Om jag nu inte glömt någon så är det 14 stycken inklusive hunden Malte :) Och då är det väldigt nära släkt! Syskon och syskonbarn :)
Helgen bjuder på lite ettårskalas, fasters lilla tjej fyller 1 år! Sen en lite trip till Valbo med Stella och Sussi, och en liten vända på stan på Lördag och kika på poliserna, ambulanserna och brandkåren som tydligen skall vara där med bilar o allt. Neos himmelrike med andra ord!
Oj oj jo nu ropar stella och är HUNGRIG :) Sen blir det natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0