Han må vara envis!

Men inte alltid nått dåligt, snart en vecka utan nappen nu. I morse hittade han gömman, men han ville inte ha dom han bara kikade på dom, varvid jag frågade om vi skulle packa ner alla i en påse till "nappfen" sagt och gjort, han samlade ihop alla och la i en påse och så sa ja att vi måste hitta ett bra ställe att lägga dom på så hon hittar dom, Neo tyckte att ett bra ställe var fönsterbrädan i köket så där fick dom ligga.
Senare åkte jag ner på stan för att köpa ett litet paket, för det lämnar alltid nappfen när hon hämtat napparna sa jag :) Jag köpte en sulky åt honom, kanske inte det första man tänker på till en kille men han älskar att köra vagn. Det får dock inte sitta nånting där i :)
´Sen när jag kom hem strödde jag ut lite pajletter i köket som en liten gång och ropade på Neo att nån har varit här, ni skulle sett hans ögon, det riktigt lös i dom och han smög sig fram och följde den lilla gången till paketet :) Och sen har han kört rally med den där stackars sulkyn, en bra present med andra ord. Han förstod inte vad det var riktigt förns jag hade satt ihop den och då blev han lycklig :)
Nånting annat han är lycklig över är sin lillasyster och jag tror hon är lika lycklig över Neo för han är så omtänksam emot henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0