Mycket att se fram emot!

Nu är våren här! Säg är det inte underbart!!!? Och det lutar åt att jag tar studieuppehåll och njuter av mina barn! Jag tycker det känns dumt att fortsätta, den här tiden med Stella och Neo kommer inte tillbaka, men det gör skolan. Jag har mailat fram och tillbaka med hon som är ansvarig och allt är fixat, jag får börja igen nästa vår! Det enda som återstår är att ta steget och fylla i papret! Det svider lite i hjärtat då jag nu har världens bästa klasskompisar, jag vet inte hur jag ska klara mig utan dom! Två dagar har jag på mig att bestämma till 100% har jag tänkt.
Just nu blickar jag fram mot Göteborg! En månad kvar tills vi styr kosan mot bröllop :) Underbart! En vecka kommer vi att spendera där nere, J ska springa Göteborgsvarvet helgen efter bröllopet också. Sen i mitten av Juni vankas det 50 & 30 års fest på prästnäset, vi tänkte även passa på att döpa Stella då när de flesta är hemma, måste se till att få ut inbjudningar snart då vi har en del släkt som har långväga att åka ifall de vill komma!
Sen i Juli har vi planerat att åka med en annan familj som har en son som går med Neo hos dagmamman till Öland, så vi kikar på stugor för fullt och tänkte boka snart! Underbart med sommar o ledigt och trevliga saker! :)
Nu ska vi knalla ut på altanen och leka lite med bilar Neo och jag, Stella ska sova en stund


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker du gör rätt i att ta uppehåll, ja skrev ju examensarbete cornelis 3 första månader å visst är d inget jag ångrar utan d är skönt att ha d gjort men jag kunde ju ändå inte njuta av den första bebistiden på samma sätt, 3 dagar efter förlossningen va d bara att köra igång me intervjuer å 1 v efter va d dags att börja skriva å åka till skolan, man kände sig

mer stressad av att få in rutiner å mer nervös över jobbiga nätter eftersom d skulle innebära en jobbig pluggdag nästa dag! Visst hann ja njuta ändå men det är ju inget som slår att va helt fri från måsten å bara njuta av den första tiden den kommer som sagt inte tillbaka så se till att njuta :) Gud så lik Stella är Neo förresten! Hoppas allt går bra!

2010-04-12 @ 18:50:26
URL: http://Maspen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0