Va nu då?

Var tar all tid vägen? Stella blev en månad igår, jösses vad tiden går fort! Jag vill inte det! Men det är samtitigt härligt att se hur hon blir mer med och mera vaken :)
Neo är verkligen superstolt över sin lillasyster och visade stolt upp henne för Albin hos dagmamman igår! Han springer ofta och pussar på henne i förbifarten när han leker, och ska hela tiden ha koll på var hon är nånstans, om hon sover och jag har flyttat på henne kommer han och frågar var hon är. Underbart!
Vardagen rusar på i all hast, i morrn är det ängligen helt, och Jonas ska vara hemma hela helgen! Vilket betyder att vi faktiskt kan hitta på nånting, det var nog i höstas senast som han var hemma en hel helg. Vi tänkte åka på buspalatset? Heter det så? Så Neo får leka av sig lite. Sen på kvällen kommer familjen Birgersson/Åkesson med barn och äter middag med oss!
Jag har även hört ryktas om att det ska bli jättevarmt i helgen så det kanske blir till att plantera lite blommot ute också! En säng på Mobackes blir det nog!

Bjuder på två bilder på mina underverk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0