Ensamt!

Neo är på Järvzoo idag med farmor, farfar, farbro med flickvän. Det är lite tomt utan honom! Man har ju liksom ingen att prata med (som pratar tillbaka) Och Stella hon sover eftermiddagsluren nu.
Solen skiner ute alla fall vilket är underbart! Stella och jag var in på stan en sväng på förmiddagen, och jag var med om nått ganska obehagligt när vi var påväg hem hit igen, det kom fram en kille ( som inte är som alla andra ) och började prata med mig och skulle kramas och gud vete allt. Rätt va det var frågade han om jag hade haft hjärtproblem någon gång och höll samtidigt fast mig och tryckte av all sin kraft över mitt hjärta. Jag kom inte loss, tillslut släppte han taget, jag blev LIVRÄDD!
Det känns så hopplöst att gå på stan här i Bollnäs, det finns verkligen ingenting att kolla på, tänkte gå in leksaksaffären MEN, det är dels en trappa upp och nya vagnen går knappt in genom dörren då den är rätt så bred baktill (Brio sing) Så jag gjorde mig inte besväret, jag skulle behöva köpa en snutte till Stella, för den vi har nu är svår att få tag på ifall den skulle tappas bort så vill jag veta var jag snabbt kan köpa en ny :)
Funderade på att beställa från snutten.se för då får man tre styckna lika! Får fundera på saken, hon kanske inte ens går med på att byta! Vad vet ja?


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: jenny Lundin

Men fy vad obehagligt..har varit med om nåt liknande i Bollnäs..d kanske är samma person vi pratar om?Jättefin bild på dig å Stella:)

2010-08-11 @ 13:17:40
Postat av: Anonym

Men guuud va hemskt! Hur ser han ut? Så man kan undvika honom...

Härlig sommarbild!

2010-08-11 @ 23:41:17
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0