Finnar & Feber!

Japp nu var det viss Stellas o min tur att bli förkylda! Var ju väntat men ändå trist! Hon snorar som bara den o e jättetrött ,lilla vännen! 2 veckor hos dagmamman så kom första förkylningen, ha ha är det inte otroligt? Och till saken hör att J och ja pratade häromdagen om att det var så längesen Neo var sjuk, det var när han hade öroninflammation, och det är nog närare ett år sen, om ja inte glömt nått som varit emellan men ja tror inte d. Det var lika sist vi sa samma sak, det gick några dagar sen var han sjuk. Nu ska ja knipa igen!
Ja o just d, jag är snart 30 år och har helt plötsligt börjat få finnar??? Är det inte runt den här tiden rynkor ska komma? Men finnar??? Jag har varit tvungen att köpa clerasil ha ha, finnmedel åt tonåringen fick ja höra av J när han kom hem med den! Ja hellre det än rynkor kanske, måtte det har att göra med alla hormonförändringar som varit i samband med graviditet, amning osv.
Jag såg en diskussion på Facebook som ja bara måste dela med mig av, angående kåravgift. Visst det är ingen större summa, MEN varför skall vi som inte är intresserad av kåren, nollning, gasque osv. Betala för dom som lever för detta? Jag går på högskolan för att utbilda mig inte nånting annat. Nu tror ja dom slumpat den, och är så fallet var det inte en dag för tidigt! Om det hade gått till nått vettigt då? Aja, det är min åsikt, ni får tycka vad ni vill!

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0