Fredag=Slut!

Så fort Fredagen kommer slappnar ja av och blir helt slut! Ha ha! Idag har vi varit på öpnna förskolan och träffat Lilla Alma och hennes lillasyster o mamma, Albin o Sussi var också med! Det var roligt för Neo att komma dit, han älskar verkligen att vara där, MEN han blir helt galen när han kommer dit, ska leka med allt hela tiden och INTE åka hem. Och Stella hon bara hakar på och säger ingenting, jag var helt svettig när jag väl hade fått in barnen i bilen och vi var påväg därifrån han var helt galen på mig för att vi skulle åka. Sen hämtade vi upp mormor hos frisören, när hon hoppade in i bilen sa Neo: "Mormor, jag har varit olydig på öppna förskolan" Ha ha han är så medveten alltså :)
Sen åkte vi till mormor och fikade, efter det åkte vi till min svägerska och lilla brorsdotter Astrid och fick lite fika även där, apropå fika viktminskningen denna  veckan vara bara 0.5 kilo, jag hade funderingar på LCHF efter att ha läst Katrins Zytomierskas blogg, men det är inget för mig plus att när man väl börjar äta sen så suger kroppen åt sig alla kolhydrater och socker och pang så har man gått upp allt igen, det får hellre gå långsamt och att man kan hålla det sen, för man lär sig vad allt innehåller hur mycket kalorier och så så att man tänker sig verkligen för, så var det när jag hade gått på viktväktarna med, detta med viktklubb är ju samma princip bara det att man räknar kalorier istället för points.
I morrn ska vi åka på IKEA jag och Jonas, barnen skall vara hos mormor o morfar, lugnast så! Neo ska få en ny säng bland annat! Så vi ska skriva en liten lista så fort båda barnen somnat, Stella sover redan dock inte skrutten.
Apropå Stella, hon har inte gråtit eller gnällt en gång på hela dagen, är inte det lite konstigt? (Inte ens när hon var hungrig??!!!!)! Hon är ju ändå en bebis?  Ha ha makalöst snäll! ¨

Ja just d, Me & I, jag köpte ett hemligt paket därifrån när vi var på partyt för jag gillar förra kolektionerna bättre, o då sa hon att då kan man få av dom och jag älskar ju molnen dom hade och gissa vad ja fick? :) Molen! TUr ska man ha ibland!
Vi var o kollade på hus i Måndags också, men varken jag eller J kände nått för det, även om det var fint! Men man ska ju ändå känna såfort man kliver in att "här vill jag bo"
Oj vad långt det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0