Hund och husvakt!

Nu har vi installerat oss på Långnäs där vi ska vara hund och husvakt i en vecka. Mina föräldrar for till Turkiet för nån timme sen. Skall bara hem och hämta alla saker sen så, men det tar jag när Jonas kommit hem från jobbet!
För tillfället är det en liten lugn stund, Neo sitter på pottan framför "Angelina Ballerina" och äter piggelin, vi hade tänkt gå till lekparken men vädret tillät oss inte det! Stella sover sin eftermiddagslur nu. Sitter och försöker hiitta något middagstips men känner inte för någonting alls, killarna får komma på nått och bestämma. Jag har fått sån hemskt mensvärk sen jag satte in sprialen, det känns nästan som mina eftervärkar gjorde. FYA mig! Dära noll aptit!
Stella har suttit helt på egen hand och lekt på golvet idag, hon satt jättelänge innan hon tappade balansen :) lilla bebisen blir så stor!!!
Neo har för övrigt redan hunnit ringa till mormor och morfar och sagt att han tycker att det är dags att dom kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0