Kalajs!

Idag har vi kalasat hela dagen lång! Först hos svägerskan och sen till lilla Albin som fyller 2 år i morgon!! Det var en trött familj som kom hem, barnen somnade tidigt och vi sitter trötta i soffan :)
Jag ska nog snart hoppa i säng, i morgon kommer fasters lilla Astrid hit med min mamma och ska vara här en stund med mig och Stella. Neo skall åka med farmor och farfar för att kolla på alla djuren på järvzoo.
Lillflisan blir hela fem månader idag! Tänk vad fort det går! Hon är fortfarande väldit kinkig och det går inte an att lämna henne en sekund, hon blir som livrädd. Hon genomgår säkert någon slags separationsfas eller nått sånt. Vi hoppas att det får vända snart så hon blir vår glada lilla tjej igen! snuttan!
Jag skall nog strax hoppa i säng, Stella gör morgon runt 06.30 numera, vi kan ju även hoppas att det vänder? :)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

tack för tipset! :) men då måste man ha så många och så tycker jag att de var svårt att få ut maten ur dom :/

2010-08-08 @ 22:08:04
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0