Lite gnäll är på sin plats!

Nu har jag inte jättemycket tålamod kvar kan jag säga! Stella är missnöjd mest helat iden det enda som går an är att bli buren, så jag gör allt med en 6.5 kilos bebis på armen hela dagarna. Neo är rastlös och tjatar efter glassbilen, (råkade nämna att den kommer ikväll) Vi kan inte bege oss ut nå långa svängar för vi har ingen bil, och ståbrädan till nya vagnen har inte kommit än. Vi var till en lekpark lite längre bort här, när vi var påväg till en annan lekpark blev han trött i benen efter en liten bit bara så det vara bara att gå hem igen!
Vi har mest varit inne hela veckan också eftersom lillstrumpan har haft feber i fem dagar, så det börjar bli lite trist för alla oss.
Febern är borta idag tack och lov, men hon är fortfarande inte sig själv. Hon hade nog tredagarsfebern för idag har hon prickar över hela kroppen.
Vi hoppas på piggare gladare barn i morgon!


Nu känns det lite bättre när man fått gnälla av sig lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man måste få gnälla! Det är ju inte alltid så lätt, ibland vill man bara ta en "time out".

Och det tror jag man behöver, iallafall för en liten stund.

Jag brukar ta en rask promenad med bästa musiken i lurarna - ensam. Brukar genast kännas bättre :-)

Hoppas lilltjejen blir frisk å kry nu!

2010-08-05 @ 18:32:22
Postat av: Marie

Oj, glömde ju skriva vem jag var...hihi

Kul att läsa din blogg! Vi har ju lite gemensamt -

Bor i Bollnäs med två barn var, varav en pojke å en flicka :-)

2010-08-05 @ 18:36:08
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0