Utvecklingsperioder?

Jag har ju den här boken om utvecklingsperioder, men har alltid tänkt "Ligger det nån sanning i d här" och tagit det med en nypa salt.
Men i den åldern Stella är i nu så läste jag om en period som kunde vara i några veckor, och hon har inte varit sig själv på några veckor och sovit dåligt och vaknat tiiiidigt.
Men så inatt skulle Jonas ta hand om allt och jag skulle få sova som i morse då, hmm då sover hon som vanligt igen o vaknade halv åtta. Och hon verkar vara sig själv
Det stod även att efter denna fast kommer ni märka att bebisen har nya färdigheter och kan säga ma ma ma ma och pa pa pa pa.. Ja undrar om ja inte tror lite på detta nu, kolla in filmen från i morse

Untitled from Anna-Maria Forslin on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Frida

Den där boken stämde så väl in på Signe varje period! Jag tror fullt ut på det :) Även BVC pratar ju om de 7 utvecklingsperioder som barnet går igenom första året. Och jag tycker faktiskt det stämmer på de allra flesta bebisar :)

2010-08-21 @ 21:24:03
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0