En liten tröst?

Hjälp! Det är bara Tisdag och jag är redan trött som en ja vet inte vad! Varannan timme vaknade Stella inatt. Försöker trösta mig själv med att det bara är 17 tänder kvar, om det hjälper? Näe inte direkt!
Om den där förbaskade tanden kunde kika ut så vi får sova hon å ja! :) Häromnatten stymlade hon på en timme ungefär, tillslut var hon så trött att hon somnat framstupa sittandes med huvudet ner i madrassen, stackars knyte! Tur mamma var vaken o kunde lägga henne till rätta!

Idag har ja försökt fått någon ordning på skolstarten, det går sådär, man ska maila hit o maila dit, enrolla här enrolla där, anmäla sig hit o anmäla sig dit! Har säkert glömt hälften! Minne som en guldfisk, det hjälper inte det hela!
Men nu har jag gjort vad ja kan, tror jag! Och så inväntar jag papper från två instanser för att söka jobb i sommar på akutmottagningen. Vill få det inskickat nu!

Men nu fokoserar vi på annat! Svägerskan o mina små brorsdöttrar kommer hit o lunchar med oss! Neo är hemma idag, feber igår. Pigg som en mört idag!

Julstämningen då? Jovars den har infunnit sig någorlunda nu! Kokade chokladkola igår, MUMS den blev kanon! Frågan är vad ja ska göra med den? Ta med den till mamma på julafton eller donera den till sambons jobb är frågan :)

Har kommit på att Stella liknar lite granna en hund, om man sitter i köket o äter eller dricker någonting kommer hon och drar en i benen, likt en tiggande hund. Hon vill smaka!
Hon äter som en häst, men fortfarande bara om hon får äta själv i små bitar, burkmat? Näe! Finsmakare den där Stellan :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag röstar på sambons jobb, så jag kan ta del av den :)

2010-12-14 @ 16:21:50
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0