Julen!

Då var julen över med allt vad det innebär! Vi hade en underbar julafton, om än det är lite tråkigt att åka från ställe till ställe. I år var det alla fall bara två, till skillnad mot förra årets fyra..
Så nästa år funderar vi om vi ska dela upp dagarna, tiden går alldeles för fort också så det känns inte som att man hinner vara på varje ställe just nått.
Neo älskade tomten, han var lite skeptisk och nickade bara när tomten pratade med honom när han kom på första stället. Och han var väldigt mån om att alla skulle få julklappar innan han började öppna sina, även fast vi sa att han fick :) gofisen!
På andra stället var han inte så blyg för tomten, och vi alla fick nästan en tår i ögat när Neo går fram och säger "Hej tomten, det här är min bästa vän Noah" :)
Så nu leks det med nya leksaker här hemma för fullt om dagarna, Stellas dockor är också väldigt intressant för att inte tala om hennes gåvagn :) Bilder kommer senare, har inte lagt över dom till datorn ännu.
Stella firade sin första jul, verkade inte rädd för tomten och var lycklig över att det var massa folk överallt, hon sa inte ett knysst på hela dagen, min bror kallade henne filbunken :) Och det stämmer rätt bra! Snällare unge får man då leta efter alltså! Hon fick massor av dockor och dom var poppis, speciellt spännande är ögonne, hon kan sitta o pilla på dom länge länge!
Det var trötta barn vi körde hem på julaftonskväll, Stella somnade i morfars knä precis när vi klätt henne färdigt och Neo sov vid Scandic, då hade vi kört från mor o far som bor på Långnäs :)
Nu ser vi fram emot ett nytt år med allt vad det har att erbjuda! Tror det kommer att bli ett kanonår! Kan för allt i världen inte förstå att STella fyller ETT år om cirka två månader. Fy tusan vad detta år flygit förbi!! Jag ångrar inte en sekund att jag tog studieuppehåll, det är det bästa beslut jag någonsin gjort! Och jag förstår inte hur jag hann med att plugga Stellas första månad, Jonas jobbade ju så det var jag o barnen och plugg. Och man är ju lite smått mör den första tiden med :)
Nyårslöfte har ja just inget, har ni???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0