När allt går fel!

Vissa dagar e dömda att misslyckas! Stella o ja åkte o handlade efter att Neo blivit lämnad, med två kassar fulla med mat, en sovandes Stella på armen skulle ja äntligen vara hemma... Trodde jag! Min nyckel hängde inne och dörren är låst. Så det var bara till att packa in allt i bilen igen och åka till Jonas och hämta hans nyckel! Suck!
Hem o städa, sen kom jag på att gardinerna ja beställde skulle nog komma idag eftersom jag tog expressleverans, dom fina till gästrummet, så jag går in på Ellos hemsida för att se hur det gick med leveransen, och ser där att jag HAR INTE BESTÄLLT! Allt låg kvar i varukorgen, Suck! :( Inga gardiner i gästrummet till julen :( Får vänta tills nästa vecka. Nu är det ingen som skall sova där, men ändå...
Nu ska ja skynda mig att städa vidare innan flisan vaknar och ska få lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0