Pratkvarn!

Nu har Stella utökat sitt orförråd med två ord till :) Numera säger hon, mamma, pappa, där, lampa, titta och tutte :)
Undrar om hon kommer att bli en pratkvarn tidigt kanske? Då brås hon inte på mig, jag var sen med talet men när jag väl pratade sa jag allt klockrent säger min mor. När jag var tre år hade min farmor frågat vad jag lekte när jag var hemma hos dom, jag hade nämligen radat upp alla mina troll i en halvcirkel med ett större troll i mitten, vet ni vad ja svarade? Konstitutionsutskottet :) Det ni! Ha ha!
Sjukstugan fortsätter här hemma vad d lyder, Neo hade feber igår kväll och fick massa konstiga utslag på kroppen. Idag är dom borta likaså febern, men jag ska ta tempen igen lite senare på dagen. Måste nog nästan ringa upp idag igen annars. Han äter som en liten mus :(
Dock önskade han spagetti och korv igår och då var vi snabba att servera honom det, och då slank det ner två portioner!





Det märks väl att hon är en tjej ibland, hon har ju bilar att leka med överallt. Men såfort hon ser en docka, som denna lilla pepparkaka så skiner hon upp som en sol :)



Detta åstadkom Stella på cirka tio sekunder :) Ni kan ju tänka er hur det ser ut efter en dag? Dum som jag är plockar ja undan allt cirka tio gånger per dag ha ha!



Stella ställer sig upp mot allting nu, hon står även själv korta stunder :) Stora tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0