Snälla snälla!!

Nu tror ja det vänt för vår lilleman! Han har ätit bra idag och verkat mycket piggare, men dessa utslag!? Kommer och går, över hela kroppen och det kliar nått otroligt på honom, han kommer till mig och säger åt mig att klia på ryggen för han kommer ju inte åt. :( Vad är det för nått???
Det blev en lugn kväll för mig, klockan 19 var båda barnen nattade, eller man kan inte säga att man nattar Stella säger Jonas, för henne lägger vi bara så sover hon, lika på dagen också. Skönt det när den andra strular :) fast ikväll somnade han rätt fort också, vid kvart i sju kom han till mig och sa att han ville gå och nassa som han säger. Så efter sagan var han utslagen
Jonas är på match så ja sitter här och inväntar Robinsson, tyckte det var vansinne att dom verkligen skulle spela idag, för vädret är ju inte det bästa! Fya, det hade stått två ambulanser efter vägen sa han. Usch :(

Är det fler än jag som tänkt på vad med småsaker man har liggandes som man inte tänker på? Vår lilla donna är hopplös på att stoppa saker i munnen! Hon stoppar dom verkligen i munnen för att äta dom också, inte bara för att undersöka ha ha! :)

Äta var det ja...



Upp ska jag om det så är det sista jag gör







Ja klarade det!! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, supersöt! ;) Japp han tog ut 7 dgr nu och så tar han tre till veckan efter nyår så att han blir hemma två veckor då. Han var även iväg på bortamatch i Gävle i söndags... Innan hon var en vecka!

2010-12-17 @ 20:46:33
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha men åh vad gulligt!! Jag hade nog börjat gråta och stannat hemma :)

2010-12-17 @ 22:01:01
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0