Trött mamma & son!

Nu är vi hemma från tomteland! Det var sådär måste ja säga, hade förväntat mig mer. Fast huvudsaken är att Neo hade roligt o det hade han! Han har nu suttit i knät på tomten och talat om vad han önskar sig! Sen viskade han till mig "Ska ja inte få nå paket´av tomten, eller" :) Svårt att förstå att han måste vänta till julafton när han inte har en aning om vad det är egentligen!
Ett tips till alla mammor o pappor som ska åka dit, KLÄ ER VARMT! Ack så kallt det var, det är ju mycket som är utomhus, och de småhusen man går in i är inte direkt varma!

Pappa och Stella var hemma, och det hade varit lugnt och harmoniskt sa pappan :) Lillgumman gör inte mycket väsen av sig :) Gullfialotta! Vi var och handlade blommor igår, då kom hon som jobbade där fram till mig och sa: Vilken otroligt lugn och trygg liten tjej du har! Det värmer i mammahjärtat!
Hon är hemsk med nu Stella, igår kom hon krypandes med en burk med majskrokar, jag öppnade den och gav henne en, när hon ätit upp den kröp hon till skötväskan o hämtade den igen och kröp efter mig "mamma" "mamma" "mamma" Hon ville ha mera :)

Nu ska vi försöka få lillman i säng och se på så mycket bättre, sen vankas det nån film som ja gått med på att se :) Får se om ja somnar.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0