Knäpp?

Jag vaknar varje morgon av J:s alarm, har lika svårt att somna om varje gång men det brukar gå tillslut. I morse dock kom jag på att hockeyn började ju faktiskt klockan 6 så jag gick upp för att kika på det :)
Det är paus nu, och spännande! Ska snart väcka skrutten som sover gott i min säng, han kom in till oss vid tre i natt. En stund efter att han somnat kurade han ihop sig mot mig, mysigt!!!
Neo ska til dagmamman idag och jag tänkte ta tag i de sista proverna i kliniska kemin och kika lite på övningstentan, försöka vara färdigpluggad tills J slutar så jag har kvällen fri. I morgon skriver vi nämligen tentan klockan 9! Så håll alla tummar ni har för mig! 
Men först väntar ett besök hos barnmorskan, se så allt är bra! Det är nu 6 dagar kvar till bf. Igårkväll trodde jag det var nära, fick fruktansvärda värkar i ryggen som strålade ner i benen så att jag domnade bort. Men efter avedon och vila så släppte det! Nu får det inte komma någon bebis, för då måste ja smita från bb och åka in till Gävle o skriva tentan, och det vore väl kanske ingen hit :) Jag vill bara inte missa den nu när jag pluggat hela veckan inför den!
Jag hörde föresten igår att det skulle vara 4 minus idag? Vad hände med det? Min termometer visa TJUGOfyra! Usch jag antar att ni är lika less som jag på denna vinter? Jag minns förra året på J:s överaskningsfest, då var det sådär härligt vinterväder med solsken och takdropp, det var ungefär samma tid som det är nu, och lagom mycket snö var det förstås!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0