Lite vemodigt!

Sista besöket hos barnmorskan avklarat. Det känns lite trist ändå, hon har verkligen varit super! Och eftersom inte vi ska ha flera barn så var det alltså mitt sista barnmorskebesök. Ja en lite konstig känsla faktiskt! Även om det självklart är skönt att det är på sluttampen nu, men ja ni förstår!
Allt var bra med bebisen, den var lite tressad till en början men sen sjönk hjärtljuden igen, hon trodde att det hade att göra med att den kanske kände av mina förvärkar eller att den stökade runt :) För den stökar en del nu! Det känns som att den spelar fotboll med urinblåsan till och från, det är väl en skön känsla? :)
Hon kände även efter hur den låg, och den låg hemskt långt ner sa hon och det känns. Det är skönt när man känner att magen sjunkit, det är som att man inser hur det är att kunna andas igen! :)
Det kanske börjar bli dags att packa BB väskan?? Bebisens saker är så gott som packade, måste bara hitta nån liten kofta om det ska vara såhär kallt så behövs det under overallen!
Men vad sjutton ska man packa till sig själv? Är det någon som vill dela med sig av sina tips? Sist hade vi på tok för mycket grejer med oss och det vill ja inte igen! Så tips mottages gärna!
Idag ställer världens bästa farmor upp och passar skrutten så att vi kan åka på Ikea ostört det är himla skönt! Vi hade med Neo när vi skulle köpa grejer till köket, bland annat knoppar till luckorna, jag kan säga att jag har aldrig varit helt nöjd med dom vi valde, för det slutade ju med att vi bara tog ett par då han trodde att Ikea var ett stort lekland där man kunde härja som man ville :)
Nu blir det lite sista minutenplugg innan jag ska hämta mina godingar! Tentan i morrn, håll tummar och tår!


Kommentarer
Postat av: ewa

Man ska aldrig säga aldrig;)

2010-02-25 @ 20:46:22
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0