Sådärja!

I morgon tar vi de sista ifrån pc kuren, det går rätt ok att få i honom det ändå nu efter att ha försökt att förklara vikten av medicinen så tycks han förstått något? Eller så är det slumpen!
Igår var det en heldag i Gävle, först studiebesök på sjukhuset sen många timmar på stan! Ingenting jag rekomenderar för någom som är i vecka 37, attans vad det spände och tryckte överallt när vi satt i bilen hem. Med mig hem fick två lampor, tre ljuslyktor, leggings, t shirt och en kofta följa! Neo var hos mormor, för även om han är feberfri och sådär nu så ska han inte vara hos dagmamman så länge han äter sin pencillin tycker jag! Så på Måndag först ska han dit nästa gång, idag har vi varit lediga och tagit det lungt, jag har städat lite bara sen kom min bror och hans tjej hit och fikade.
Nu sitter Neo och tjatar om att åka till sin kusin, jag gjorde misstaget att tala om för honom i morse att ikväll ska vi åka till Astrid så han har tjatat i detta nu till och från sedan i morse :)

Vet ni vad? Vi börjar få ett sovrum som är rätt så mysigt faktiskt, det enda vi ska fixa nu är sänglampor ( dom vi har var för stora då det är snedtak) Och sen ska vi inhandla en Hemnes byrå att få ner lite kläder i plus att den är ju superfin! Och över den ska vi hänga vår gigantiska silverspegel! Mys pys!
Men det får bli nästa helg vi åker och fixar det, match i morgon och sen på Söndag måste vi ta tag i att skotta altantaket och även få bort snön från altan så att man kan vara där sen när det börjar bli vårigt ute :)

Nu ska vi klä om lite och fara på middag snart med hela våran familj hos min stroebror!
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Måste säga att jag är grymt impad av allt du orkar med fastän du är i slutet i graviditeten! En annan har ju i princip legat ner dom sista 10 veckorna å bara inväntat..Lycka till med kommande bäbin nu! Jag ser fram emot att få se den här på bloggen sen :-)

2010-02-05 @ 18:00:32
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0