Service?

Bök o stök! Vi var till barnens hus för snart två veckor sedan för att beställa en mjuklift till vagnen, vi bestämde oss för att köpa Phil & Teds egna, och givetvis fanns den ju inte utan var en beställningsvara så hon lovade att beställa den dagen därpå. Och fanns den inte i Sverige skulle det ta tre veckor att skicka efter den från Nya Zeeland men i sånt fall skulle hon ringa på en gång och tala om det för oss så kunde vi kolla någon annan stans sa hon. Hmmm så ringde hon drygt en vecka senare och säger att den inte finns i Sverige? Vad ska man säga...?
Nu kommer vi inte att ha någon tills bebisen kommer, vilket väl kanske inte spelar så stor roll om det ändå ska vara såhär kallt...

Tentaplugget har nu börjat på allvar, vi har sutti på skolan idag och gått igenom gamla tentor, och det kändes som om vi hade kläm på dom faktiskt, men nu såhär på kvällningen har tentaångest deluxe infunnit sig! Undrar just om ja kan sova eller om alla dessa preparatnamn och patofysiologier ska snurra runt i skallen på mig!
Jag ska alla fall göra ett försök att sova snart! Det tar på krafterna att plugga nu minst sagt! Jag önskar jag kunde ligga hemma och vila och invänta bebisen bara!

En tjej jag känner som hade BF fyra dagar efter mig är nu inne på förlossningen, så ja väntar med spänning på update om hur det går för dom! Lyckliga dom! :)

Bjuder på en bild på tapeten som ska förgylla lekrummet/datarum, vi ska hämta den i morgon :) :)


Kommentarer
Postat av: ewa

Lekstugan i hudik säljer en sån vagn på blovket m mjuklift..kanske finns att köa mjuklift där?? ring och fråga 0650-15162:)

2010-02-23 @ 08:24:01
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: CarolineLycklig

Vilken uuuuunderbar tapet! Vad är det för märke? Blev ju helt enkelt lite kär nu :)

2010-02-23 @ 14:13:38
URL: http://carolinelycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0