Små mirakel!

Just nu känner jag mig väldigt förväntansfull och längtar efter vårt lilla tillskott! Ett par vi känner hade tid några dagar innan oss och deras har kikat ut nu, så nu är allt så verkligt på nått sett efter att ha sett deras lilla på webbisar :)
Jag har idag även fått beskedet om att två styckna är gravida, helt underbart! :) Syskon syskon underbart!!!!
I övrigt, proppmätt och jättetrött, vi har varit på middag nu, Neo har tjajtat sen klockan 20 cirka att han ville hem och sova, Astrid la sig så då var det inget roligt längre tyckte han, dom har lekt och han har velat hålla henne hela tiden, och så har han visat henne hur man kryper och diverse annat tok, tänk vad han ska lära henne rackartyg sen ha ha!
Nu blir det en varm dusch och sängen, har haft förvärkar sen vi var i Gävle igår. Bara det inte blir nått mer än så nu, måste skriva tenta måste skriva tenta måste skriva tenta först:)

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, ja visst är det en gravidboom just nu ;)



Vilken mysig blogg du har för övrigt, hur gammal är din son?

Själv blev jag nyligen mamma till en liten grabb, känns fantatsiskt även om det är en smula tufft också ;)

2010-02-11 @ 16:44:23
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0