underbarheter!

Just nu ser ja fram emot kvällen, en mysig tacomiddag med min lilla familj! I morgon är det tillbaka till skolbänken som gäller, blev ju hemma några dagar förra veckan med sjuk skrutt så jag vet vad jag har att göra om man säger :)
Men sen efter det trista så är det dags för frisörbesök, det blir klippning och färgning! Helt underbart! Att gå till frisören och färga och klippa är nog det bästa jag vet! att "bara" klippa sig känns inget roligt tycker jag :)
I övrigt vankar jag omkring som en ko ungefär, förvärkar utan dess like vilket leder till denna rädsla igen! Men det känns något bättre efter att ha pratat med Jossan igår som peppade mig lite! Jag tror hon har rätti det hon sa! Att det kommer att gå galant! Det jag är som mest rädd för är själva delen då bebisen "kommer ut" Jag kände knappt det förra gången och var tvungen o fråga om den inte kommer snart, och då var huvudet nästan helt ute. Men nu har jag hört sådana mardrömshistorier om smärtan det kan medföra, och då jag inte kännt av det förut blir ja livrädd :)
Denna rädsla hör väl till antar jag så ja slappnar av lite med den tanken! Nu ska jag gå och mysa med lilleman som kommit hem nu! Gullstrumpan min!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha nä det var bra att du berättade, utifall vår inte kommer förrän imorgonen eller på tisdag! Om vi har tur kanske vi hinner få tårtan till på tisdag då hon fyller år :)

2010-02-07 @ 15:57:20
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0