Va nudå?

Godmorgon alla! Vad har hänt med vår morgontrötte son? De tre sista dagarna har det varit 07.00 som gäller :) Idag kände iallafall jag mig väldigt utvilad, jag har bara varit uppe och kissat två gånger inatt det ni!!
J ligger o sover vidare och Neo kikar på Piff och Puff, det första han sa när vi kom ner var titta på puff och bajsa mamma, då skulle han ha pottan framför tv:n och blev överlycklig när han fick det :)
11 dagar kvar till bf nu. Och jag vet vad jag ska göra dessa dagar, PLUGGA! Mastodonttenta på Fredag! Vissa avsnitt på tentan känns solklara samtidigt som de andra känns som ett virrvarr!
Idag ska vi åka o kika på tapeter till lekrummet och om vi hittar några ska vi sätta upp dom, men det är väl beställningsvara tänker ja.... Vi får la se!
Igår var vi bortbjudna på Tacos till familjen Birgersson/Åkesson, alltid lika gott och trevligt, oh barnen lekte så dom var helt färdiga när det var dags för oss att åka hem! Mys!

Näe nu ska jag passa på att städa toaletten nere medans Neo kikar på Piff och Puff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0