ZzZZzzz

Fredgkväll! Och vad ska jag göra? Lägga mig tiiiiidigt! Ska bli så underbart att vi får sova tills vi vaknar i morgon och inte behöva ställa klockan, i morse var Neo trött fick knappt upp honom. Tillslut hör jag honom ropa från övervåningen: Hallååååå mamma hallåååå :)

Varit på besök till bm idag, allt såg jättebra ut med den lilla, hade hjärtslag på 154, växer precis efter kurvan och ligger nu helt redo att komma ut. Synd bara att inte det var nån garanti för att den skulle komma snart :) Jag är lite smått trött på att inte kunna röra mig normat, sova på mage, busa runt med Neo som ja vill, sova om nätterna mm mm mm. 
Mina värden var det sämre med i vanlig ordning, mitt hb hade sjunkit ytterligare nu. Så nu blir det jordgubbs smoothie varje morgon som komplement till järntabletterna får se om det funkar!

Har suttit och kikat lite på nordljus.net:s hemsida nu och blivit såld på en hel del saker, här kommer lite smakprov:











Det mesta från Green Gate förutom lampan och lyktan som ja tror kom från Lisbeth Dahl. Så har ni inte kikat in på deras sida gör det genast!
www.nordljus.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0