Av längtan till dig!

Jag börjar känna en viss längtan nu tills du vill kika ut till oss lilla bebis! Jag känner även en obeskrivlig längtan till att slippa denna smärta, bara en sån enkel sak som att kunna ta på sig ett par skor utan problem. Tänkte att idag ska jag ta på mig mina sneakers, det tog mig säkert 10 minuter att få på dom. Nått annat ja också längtar efter är att kunna sova på magen! :)
Jag vet att man ska inte klaga, det kommer nått fint av det och det finns så många som har det värre! Men jag måste få gnälla lite, och jag är medveten om att det är I lands problem.

Idag ska vi åka till barnens hus och kika på en mjuklift till vagnen, Neo ska titta på bilar där säger han, oväntat! :)
Vi ska även passa på att åka in till en bilhandlare där och kika på en fin Saab, får se hur det går!

En sak ja funderat över: När jag eller J är ensam med Neo är han som ett ljus, säger inte ett pip på hela dagen, klagar inte över någonting, men såfort vi är båda två är det gnäll för minsta lilla ALLT skall trotsas, och ska Jonas klä på ex: ropar han Maaaamaaa och blir arg, och tvärtom. Är det nån som känner igen sig i detta? Skumma saker :)

Nu far vi! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0