BM besök..

Har varit hos BM idag, allt såg bra ut, magen växer och alla längtar! Det enda som kunde anmärkas på i vanlig ordning var mitt HB, lågt lågt.. Jag äter ju mina järntabletter :(
Kommer att gå till bm varannan vecka nu, det kommer bli konstigt. För som andragångsföderska har man ju nästan inte haft några besök fram till nu.
Tänk hörrni, snart är det slut på Januar, sen är det bara Februari kvar sen är det vårmånad! Visst kan man väl kalla Mars för en vårmånad? :) Ja det gör vi tycker jag! Underbart!!!

Nu ska jag ta och plocka undan lite här, städat o klart inför helgen nu! Så ikväll kan vi mysa!
Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Skönt att allt är bra med den lille i magen!ja nu blir det mkt spring på MVC..men kul oxå!!!

2010-01-15 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0