Duktig krabat!

Barnmorskebesöket gick fint! Den följer kurvan så fint, hjärtslagen låg på 136 den här gången, vilket är lite lägre än vad det gjort innan då det legat runt 150. Den kanske låg o sov :)
Mitt HB hade gått upp också, 4 steg alltid nått :) Huvudsaken är ju att det inte sjunker mer! Jag har druckit hemskt mycket smoothie med jordgubbar på senaste tiden, det kanske är en bidragande faktor?
På kvällen kom min bror och hans fru på middag, vi åt tacos och pratade en massa, barnen var vakna en bra stund också, Neo ville gärna sitta bredvid Anna och Astrid så där somnade han sittandes tillslut :) Vännen lilla, sen vaknade han vid 9.30 i morse så vi har sovit ut allihopa!
Jag känner mig hemskt hängig, på nätterna och mornarna hostar jag så det känns som att halsen ska gå sönder, men när jag varit uppe en liten stund känns det lite bättre..
J ska på bortamatch i Söderhamn idag, och det lutar åt en lekdejt för lilla Albin och Neo. Det är skönt att någon fler med barn har en kille som spelar i samma lag så vi kan hitta på nått när dom e borta :)

Nu ska ja lägga mig o läsa lite patofysiologi, lär kanske somna men men...

Fixat lite ordning på blöjor o krämer till den lilla nu :)







Och sen lite bilder bild som värmer i mammahjärtat!

Neo cirka 9 månader hos moster Sussi i Beddingestrand




Neo cirka 9 månader & Malte hos morbror Daniel i Göteborg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0