Giv mig styrka!

Sådärja! Då var förkylningen o febern här! Ack som ja kan sakna dom tiderna då man fick vila när man var sjuk! Neo har stymlat två nätter denna veckan, så jag har sovit cirka ingenting! Mina ögon svider verkligen och jag borde plugga, men hur sjutton ska det gå till?
Jag vet inte vad det är för fel som gör att han vaknar på natten nu, vi funderade på om han håller på å få en kindtand, han har vid nått tillfälle sagt att han har ont i munnen och han är väldigt lös i magen.. Hua!
Idag fick han andra svinsprutan, han var jätteduktig och sa inte ett pip, fast när det kom till plåstret sa han: NEEEEEJ Mamma, och det slapp han så det blev bra :)
Aja, nu ska jag knalla upp med lilleman till sängen, J spelar match ikväll.... klockan må vara 19.20 men ja tänker lägga mig! Ni kan väl hålla tummarna att jag får sova i natt! För när Neo väl somnat om är det nån i magen som vaknat och det är inga små rörelser direkt, så då ligger ja vaken tills den krabaten lugnat ner sig he he!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill inte låta bitter, men vår tjej vaknar fortfarande om nätterna. Varje natt. Så olika det kan vara... :)

2010-01-13 @ 21:04:26
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundin

Jobbigt när man inte får sova..har haft tur m Nattis att hon sover hela nätterna.Det behöver jag nu.Hoppas att Neo får tillbaka´sina sov rutiner igen.kram

2010-01-14 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0